WE ARE !EATME

Specjalizujemy się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń.

Samplujemy produkt i markę. Kreujemy intensywne doznania. Angażujemy i pozwalamy doświadczać.

!knowme

Zmiksowaliśmy ciekawe osobowości, różnorodne kompetencje i lata praktyki.
Serwujemy ze szczyptą dystansu do siebie samych.

Gosia
Begier

!chief

Gosia
Begier

Od zawsze pracuje z ludźmi, aby ukierunkować ich potencjał na realizacje projektów, które cieszą i są skuteczne. Nieźle zarządza, błyskawicznie decyduje
i od razu działa. Mówi szybko, dużo,
ale z sensem. W dodatku ma niespotykaną podzielność uwagi, więc nic jej nigdy nie umknie.

14 lat w branży, doradzając wielu markom.

Bartek
Ciastek

!sampling & experience
director

Bartek
Ciastek

Wie wszystko o tym, jak wdrażać strategie samplingowe bazujące na wielopoziomowym i wielowymiarowym angażowaniu konsumentów w relacje z marką. Jest do tego bardzo pozytywnym gościem, co umie słuchać i nie boi się pytać. Najbardziej lubimy w nim poczucie humoru i dżentelmeński sznyt.

10 lat w branży / 8 lat realizując masowe samplingi.

Monika
Fyrstenberg

!experience
director

Monika
Fyrstenberg

Jest relacyjna i stawia na długofalowe projekty z zakresu promocji konsumenckich
i programów motywacyjnych. Rozumie shoppera i świetnie ogarnia niestandardową produkcję. Jest jak dobra kumpela z sąsiedztwa, mówi wprost, bez owijania
i pitu pitu, a jak mówi tak też działa. Dla niej wszystko jest możliwe.

18 lat w branży, pracując dla kluczowych marek fmcg.

Martyna
Siudmak

!sampling & experience
manager

Martyna
Siudmak

To accountka marzeń. Kreatywne
i niestandardowe akcje aktywizujące konsumentów, eventy i roadtoury ma zapięte na ostatni guzik. Mistrzyni ad hoc’ów i asap'ów. Kontaktowa, wygadana i niczego się nie boi. Poza tym praca z nią jest bardzo przyjemna, bo jest po prostu fajna.

3 lata intensywnej pracy na złożonych projektach experience marketingowych.

!TRUSTME

Mamy niezawodny przepis na działania, które łączą w sobie cele marketingowe związane z budowaniem trial’u i wspieraniem wizerunku marki.

!drinkme


samplujemy napoje zgodnie z zasadą perfect serve

!tryme

testujemy kosmetyki, sprzęty i technologie

!tasteme

degustujemy produkty spożywcze

!buyme

wdrażamy niekonwencjonalne pomysły wspierające sprzedaż

!readme

projektujemy wciągające materiały kreatywne

!rideme

produkujemy niestandardowe pojazdy, ekspozytory, vendingmachines

!inviteme

pukamy do drzwi konsumentów w masowych akcjach "door2door"

!WATCHME

Pomysły, które kreujemy są zawsze oryginalne i nie pozostają nimi wyłącznie na papierze. Ich egzekucja to jest dopiero kąsek!

ROADTOUR DLA MARKI ŁOWICZ

FOODTRUCKOWA PRZYCZEPA SERWUJĄCA ŚNIADANIE TAKIE, ŻE ŁOOO!

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. O tym często zapominają zabiegani konsumenci. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy spektakularną akcję roadtourową marki Łowicz „Śniadanie takie, że Łooo”, opartą na mechanizmie samplingu wprost z foodtruckowej przyczepy, którą zbudowaliśmy od podstaw i wyposażyliśmy w zaplecze kuchenne. Dzięki nam kilkadziesiąt tysięcy konsumentów w całej Polsce między godziną 7:00 a 10:30 skosztowało słodkiego croissanta, naleśnika i tosta z doskonałym dżemem Łowicz, popijając przy tym ciepłą herbatę z syropem malinowym. Dla tych najbardziej zabieganych nasze teamy przygotowały torebki z mini słoiczkami i croissantami do biura.

STREET SAMPLING ORAZ DEGUSTACJE W PUNKTACH SPRZEDAŻY WAFLI MANNER

WIEDEŃSKI SPECJAŁ OD MANNER’A

Czasami najprostsze rozwiązania budujące trial są najbardziej skuteczne, zwłaszcza jeśli dotyczą tak unikalnego produktu jak wafle Manner – austriackiego czekoladowego cuda, w wyróżniającym się łososiowym sreberku o aromatycznym zapachu i powalającym smaku. Takie słodycze nie wymagają wielkiej oprawy. Wystarczy trafna strategia dotarcia, szeroki uśmiech doskonale przygotowanych do pracy samplerów oraz wyczucie momentu, kiedy to zabiegany konsument potrzebuje chwili osłody. Dopełnieniem działań trialowych była intensywna kampania prosprzedażowa w sklepach Alma, Piotr i Paweł oraz E’Leclerc w całej Polsce.

KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA

CHIPSY, PO NASZEMU PRZYSNACKI

Końcówka sezonu Ligii Mistrzów i start Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to czas, kiedy chipsy smakują najlepiej, a sprzedaż słonych przekąsek i ich konsumpcja w domach rośnie. Ową okazję postanowiliśmy wykorzystać tworząc kampanię zintegrowaną (telewizja, Internet, OOH oraz działania z zakresu Experience Marketingu), której celem jest budowanie świadomości marki Przysnacki
Odpowiadaliśmy za koncept kreatywny całej kampanii, kreację KV, jej adaptację na wydrukach wielkoformatowych oraz produkcję spotu.
Stworzona za pomocą papierowej wycinanki kraina Przysnacki, buduje naturalny i swojski świat marki podkreślając walory naszych chipsów: polskie pochodzenie oraz proste, ziołowe smaki z polskich ziemniaków. Wydźwięk spotu oparty na grze słów A ty co KIBICU jesz? można oglądać w bloku reklamowym towarzyszącym rozgrywkom Euro 2016.

AKCJA DOOR2DOOR PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY 2016

A CO TY KIBICU JESZ? CHIPSY PO NASZEMU PRZYSNACKI

Chipsy nigdy nie smakują tak dobrze, jak podczas oglądania meczu. A gdy do tego grają Polacy, emocje sięgają zenitu. Postanowiliśmy to wykorzystać, by na stałe wpisać markę Przysnacki w socjalną okazję spotkań fanów sportu, w domu, przed telewizorem.
Zapukaliśmy do 120 000 mieszkańców głównych miast i zaserwowaliśmy im chipsy o polskich smakach i do tego z polskich ziemniaków, tuż przed startem transmisji meczów polskiej reprezentacji. Akcja door2door prowadzona była w trzech miastach: Warszawa, Wrocław i Kraków, w doskonale stargetowanych osiedlach.

EQLUB - ROADTOUR SPRZEDAŻ MOBILNA I SAMPLING EMPIRYCZNY 2016

WŁĄCZ KOLOR / WŁĄCZ SMAK / WŁĄCZ WYGODĘ

Akcja „Włącz EQLUB” to spektakularna aktywacja nadmorska łącząca różnorodne mechanizmy promocyjno-sprzedażowe, która miała na celu zbudowanie trialu, wzmocnienie wizerunku marki i wsparcie sprzedaży. Dodge RAM przebudowany specjalnie na potrzeby akcji stanowił mobilne stanowisko sprzedaży, wyposażone w kasy fiskalne i terminale do płacenia kartą. Podczas naszych aktywacji konsumenci mogli przetestować produkt, dokonać zakupu i wziąć udział w promocji – odbierając kolorowe gadżety plażowe. Projekt dodge’a EQLUB zakładał również „włączanie” konsumentów w relacje z marką. Tajemniczy przycisk na tyle samochodu uruchamiał kolorowy wiatrak, serwując nie tylko orzeźwienie, ale przede wszystkim FUN. Kolorowe zdjęcia konsumentów trafiały prosto na profile w social mediach. Akcja miała również silną promocję na Facebooku, wspartą kampania targetowaną zgodną z pełnym 37 dniowym harmonogramem akcji. W sumie dotarliśmy do 3 mln konsumentów.

!eatme odpowiadało za całościową realizację projektu, od koncepcji, przez kreację i produkcję do egzekucji, włącznie z obsługą księgowo-fiskalną projektu.

KETCHUP WŁOCŁAWEK

CROSS PROMOCJA / WSPÓŁPRACA PARTNERSKA

Marka Włocławek to kultowy smak ketchupu znany wszystkim Polakom. W tym roku marka aktywowała się we współpracy z foodtruckami.

Naszym zadaniem była produkcja oryginalnej identyfikacji wizualnej marki Włocławek pasującej do foodtruckowych klimatów oraz realizacja aktywności wspierających markę wśród młodych konsumentów, uczestników festiwalu Opener. Byliśmy odpowiedzialni za współpracę marki z Soul Food busem, a także produkcję materiałów wizerunkowych do Food Portu – stałego spotu foodtruckowego nad Wisłą.

!eatme odpowiadało za kreację i produkcję oraz implementacje materiałów.

!CALLME

KONTAKT

!callme

Chcesz poznać przepis jak dodać smaku i pikanterii swoim kampaniom trialowym,
prześlij brief lub zadzwoń:

gosia
Begier

516 630 106

monika
Fyrstenberg

602 131 709

martyna
Siudmak

695 600 272

bartek
CIASTEK

605 587 868