WE ARE !EATME

Specjalizujemy się w samplingu empirycznym i marketingu doświadczeń.

Samplujemy produkt i markę. Kreujemy intensywne doznania. Angażujemy i pozwalamy doświadczać.

!TRUSTME

Mamy niezawodny przepis na działania, które łączą w sobie cele marketingowe związane z budowaniem trial’u i wspieraniem wizerunku marki.

!drinkme


samplujemy napoje zgodnie z zasadą perfect serve

!tryme

testujemy kosmetyki, sprzęty i technologie

!tasteme

degustujemy produkty spożywcze

!buyme

wdrażamy niekonwencjonalne pomysły wspierające sprzedaż

!readme

projektujemy wciągające materiały kreatywne

!rideme

produkujemy niestandardowe pojazdy, ekspozytory, vendingmachines

!inviteme

pukamy do drzwi konsumentów w masowych akcjach "door2door"

!WATCHME

Pomysły, które kreujemy są zawsze oryginalne i nie pozostają nimi wyłącznie na papierze. Ich egzekucja to jest dopiero kąsek!

ROADTOUR DLA MARKI ŁOWICZ

FOODTRUCKOWA PRZYCZEPA SERWUJĄCA ŚNIADANIE TAKIE, ŻE ŁOOO!

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. O tym często zapominają zabiegani konsumenci. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy spektakularną akcję roadtourową marki Łowicz „Śniadanie takie, że Łooo”, opartą na mechanizmie samplingu wprost z foodtruckowej przyczepy, którą zbudowaliśmy od podstaw i wyposażyliśmy w zaplecze kuchenne. Dzięki nam kilkadziesiąt tysięcy konsumentów w całej Polsce między godziną 7:00 a 10:30 skosztowało słodkiego croissanta, naleśnika i tosta z doskonałym dżemem Łowicz, popijając przy tym ciepłą herbatę z syropem malinowym. Dla tych najbardziej zabieganych nasze teamy przygotowały torebki z mini słoiczkami i croissantami do biura.

STREET SAMPLING ORAZ DEGUSTACJE W PUNKTACH SPRZEDAŻY WAFLI MANNER

WIEDEŃSKI SPECJAŁ OD MANNER’A

Czasami najprostsze rozwiązania budujące trial są najbardziej skuteczne, zwłaszcza jeśli dotyczą tak unikalnego produktu jak wafle Manner – austriackiego czekoladowego cuda, w wyróżniającym się łososiowym sreberku o aromatycznym zapachu i powalającym smaku. Takie słodycze nie wymagają wielkiej oprawy. Wystarczy trafna strategia dotarcia, szeroki uśmiech doskonale przygotowanych do pracy samplerów oraz wyczucie momentu, kiedy to zabiegany konsument potrzebuje chwili osłody. Dopełnieniem działań trialowych była intensywna kampania prosprzedażowa w sklepach Alma, Piotr i Paweł oraz E’Leclerc w całej Polsce.

KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA

CHIPSY, PO NASZEMU PRZYSNACKI

Końcówka sezonu Ligii Mistrzów i start Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej to czas, kiedy chipsy smakują najlepiej, a sprzedaż słonych przekąsek i ich konsumpcja w domach rośnie. Ową okazję postanowiliśmy wykorzystać tworząc kampanię zintegrowaną (telewizja, Internet, OOH oraz działania z zakresu Experience Marketingu), której celem jest budowanie świadomości marki Przysnacki
Odpowiadaliśmy za koncept kreatywny całej kampanii, kreację KV, jej adaptację na wydrukach wielkoformatowych oraz produkcję spotu.
Stworzona za pomocą papierowej wycinanki kraina Przysnacki, buduje naturalny i swojski świat marki podkreślając walory naszych chipsów: polskie pochodzenie oraz proste, ziołowe smaki z polskich ziemniaków. Wydźwięk spotu oparty na grze słów A ty co KIBICU jesz? można oglądać w bloku reklamowym towarzyszącym rozgrywkom Euro 2016.

AKCJA DOOR2DOOR PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY 2016

A CO TY KIBICU JESZ? CHIPSY PO NASZEMU PRZYSNACKI

Chipsy nigdy nie smakują tak dobrze, jak podczas oglądania meczu. A gdy do tego grają Polacy, emocje sięgają zenitu. Postanowiliśmy to wykorzystać, by na stałe wpisać markę Przysnacki w socjalną okazję spotkań fanów sportu, w domu, przed telewizorem.
Zapukaliśmy do 120 000 mieszkańców głównych miast i zaserwowaliśmy im chipsy o polskich smakach i do tego z polskich ziemniaków, tuż przed startem transmisji meczów polskiej reprezentacji. Akcja door2door prowadzona była w trzech miastach: Warszawa, Wrocław i Kraków, w doskonale stargetowanych osiedlach.

EQLUB - ROADTOUR SPRZEDAŻ MOBILNA I SAMPLING EMPIRYCZNY 2016

WŁĄCZ KOLOR / WŁĄCZ SMAK / WŁĄCZ WYGODĘ

Akcja „Włącz EQLUB” to spektakularna aktywacja nadmorska łącząca różnorodne mechanizmy promocyjno-sprzedażowe, która miała na celu zbudowanie trialu, wzmocnienie wizerunku marki i wsparcie sprzedaży. Dodge RAM przebudowany specjalnie na potrzeby akcji stanowił mobilne stanowisko sprzedaży, wyposażone w kasy fiskalne i terminale do płacenia kartą. Podczas naszych aktywacji konsumenci mogli przetestować produkt, dokonać zakupu i wziąć udział w promocji – odbierając kolorowe gadżety plażowe. Projekt dodge’a EQLUB zakładał również „włączanie” konsumentów w relacje z marką. Tajemniczy przycisk na tyle samochodu uruchamiał kolorowy wiatrak, serwując nie tylko orzeźwienie, ale przede wszystkim FUN. Kolorowe zdjęcia konsumentów trafiały prosto na profile w social mediach. Akcja miała również silną promocję na Facebooku, wspartą kampania targetowaną zgodną z pełnym 37 dniowym harmonogramem akcji. W sumie dotarliśmy do 3 mln konsumentów.

!eatme odpowiadało za całościową realizację projektu, od koncepcji, przez kreację i produkcję do egzekucji, włącznie z obsługą księgowo-fiskalną projektu.

KETCHUP WŁOCŁAWEK

CROSS PROMOCJA / WSPÓŁPRACA PARTNERSKA

Marka Włocławek to kultowy smak ketchupu znany wszystkim Polakom. W tym roku marka aktywowała się we współpracy z foodtruckami.

Naszym zadaniem była produkcja oryginalnej identyfikacji wizualnej marki Włocławek pasującej do foodtruckowych klimatów oraz realizacja aktywności wspierających markę wśród młodych konsumentów, uczestników festiwalu Opener. Byliśmy odpowiedzialni za współpracę marki z Soul Food busem, a także produkcję materiałów wizerunkowych do Food Portu – stałego spotu foodtruckowego nad Wisłą.

!eatme odpowiadało za kreację i produkcję oraz implementacje materiałów.

KAMPANIA PROMOCYJNA DEKORAL

5-LETNI PROGRAM GWARANCJI TRWAŁOŚCI KOLORU

Kampania promocyjna jest pierwszym na rynku 5-letnim programem gwarancji trwałości koloru, który dotyczy wszystkich kolorów emulsji Dekoral – odpornych na szorowanie. Produkt wyróżnia się nie tylko szeroką gamą kolorystyczną, ale również wyjątkową trwałością koloru. Konsumenci mają możliwość wzięcia udziału w promocji i objęcia ulubionego koloru gwarancją zwrotu pieniędzy przez 5 kolejnych lat.

W ramach kampanii powstała dedykowana strona internetowa, umożliwiająca proste zgłoszenie do programu oraz dedykowane materiały POSM w punktach sprzedaży. Logo programu pojawiło się również na billboardach w całej Polsce, jako element większej kampanii wizerunkowej, realizowanej przez markę Dekoral po hasłem „W życiu wiele się zmienia, ale kolor ścian nie”. Odpowiadaliśmy za koncepcję, kreację i realizację całego projektu.

Teraz śmiało możemy powiedzieć, że w kompleksowych programach gwarancyjnych jesteśmy najlepsi, bo dajemy najdłuższą gwarancję na rynku!

SAMPLING EMPIRYCZNY

KURKA WOLNA FOODTRUCK

Na pierwszy rzut oka jaja to produkt bardzo trywialny. „Jajka to jajka” wszystkie są takie same. Nic bardziej mylnego! Dobre, smaczne i wartościowe jajo, to te które zostało zniesione przez kurkę cieszącą się swobodą i wolnością. A można doświadczyć tego poprzez spróbowanie potrawy na bazie takich właśnie jaj. By spotęgować doświadczenie konsumenta z marką wyprodukowaliśmy foodtrucka, przebudowując i restaurując kultowego polskiego żuka. W pełni wyposażony żuk przemieszcza się po najbardziej trafficowych miejscach, w porach śniadaniowych, serwując jajecznicę w kilku wariantach, jajo sadzone na toście lub jajecznica ze szczypiorkiem oraz świeże pieczywo. W każdy weekend wydawaliśmy ponad 2000 sampli.

KONKURS TAILOR MADE DLA MAREK DREWNOCHRON I DEKORAL

PROMOCJA, ŻE SZOK!

Wraz z początkiem sezonu remontowego, konsumenci poszukują najlepszych rozwiązań ułatwiających odświeżenie wnętrz i przeprowadzenie sprawnego remontu. Rozwiązań tych poszukują przede wszystkim w kanale DIY. Emulsje białe i kolorowe Dekoral wraz z marką Drewnochron zostały objęte dedykowaną 3 miesięczną promocją tailor made w sieci Castorama. Była to pierwsza tak impaktowa promocja, w której każdy miesiąc dedykowany był jednemu z trzech flagowych produktów PPG.

W każdym cyklu akcji na konsumentów czekało 100 oryginalnych zegarków G-SHOCK. W maju konsumenci kupujący produkty marki Drewnochron – chroniące i dbające o drewniane elementy wyposażenia domu i ogrodu, codziennie mieli szanse zdobyć niezniszczalny wariant zegarka. W czerwcu konsumenci dokonujący zakupu emulsji białych Dekoral, mieli szansę na białą i modną wersję G-shocka. Ostatni lipcowy etap kampanii dedykowany emulsjom kolorowym Dekoral obfitował w wielobarwne warianty zegarków, idealnych zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci.

Dodatkowo, przy kasie na każdego konsumenta czekały nagrody gwarantowane – kieszonkowe miarki w kolorach dedykowanych produktom.

Co tu dużo pisać. Jesteśmy szokująco skuteczni w temacie kompleksowej obsługi promocji konsumenckich!

FILM PROMOCYJNY DO INTERNETU DLA MARKI HEG

KAROLINA

Projekt zrealizowany dla firmy Hermes Energy, polskiego sprzedawcy gazu ziemnego, dostawcy energii w kanale BTB i BTC. Film reklamujący nie tylko markę HEG jako rzetelnego i zaufanego partnera polskich producentów, ale jednocześnie promujący zasoby jednego z kluczowych klientów firmy – Zakładu Porcelany Stołowej w Karolinie. W pięknej scenerii pieców, ognia, rozgrzanej porcelany i złotych farbek, poznajemy historię powstawania małych dzieł sztuki. O fachu tworzenia pięknych filiżanek, z pasją opowiada jeden z pracowników zakładu.

Odpowiadaliśmy za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz produkcję spotu.

Z !eatme wszystko się fajnie kręci!

OTWARCIA NOWYCH SKLEPÓW IN MEDIO TRENDY – EVENTY WSPARTE AKCJĄ DOOR2DOOR

OTWÓRZ SIĘ NA TRENDY, RACZ SIĘ KULTURĄ

Jak otwarcia to z przytupem, a jak trendy to koniecznie z !eatme. Koncepcję eventów i ich kompleksową egzekucję mamy bowiem we krwi. Ten ostatni w charakterze osiedlowej domówki, zorganizowaliśmy dla Inmedio Trendy. Nowe punkty prasowe, poszerzone o ofertę alkoholową zawitały do Warszawy, a naszym zadaniem było poinformowanie o tym wydarzeniu bliskich sąsiadów.

Ekipa D2D ruszyła na osiedla. Pukała do drzwi, a na tych zamkniętych pozostawiała na klamce zaproszenia. Zawieszka w kształcie otwieracza skutecznie szerzyła nowinę o nowym sąsiedzie również wśród tych mieszkańców, którzy rzadziej bywają w domu. Pchani ciekawością mieszkańcy przybywali na osiedlową „domówkę”. Specjalnie dla nich zadbaliśmy o odpowiednią oprawę scenograficzną i muzyczną wydarzenia, a także za dobór artystów, ekip promocyjnych, projekt zaproszeń, angażujące aktywacje i słodkie upominki.

Odpowiadaliśmy za koncepcję i realizację wydarzenia.

Otwarcie przyznajemy, że znamy się na eventach!

PROGRAM MOTYWACYJNY DLA SPRZEDAWCÓW

PROGRAM BUMERANG – TO SIĘ OPŁACA, BO KASA WRACA

Sukces sprzedaży to nie tylko doskonale zaplanowana kampania promocyjno-sprzedażowa, ale również wykonanie pełnego planu ekspozycyjnego, złożone zamówienie gwarantującego zatowarowanie półek, oraz zaangażowanie sprzedawców bezpośrednio odpowiedzialnych za sprzedaż produktów. Takie wyznaczyliśmy sobie cele tworząc program dedykowany sprzedawcom produktów marek PPG. Indywidualne deklaracje uczestnictwa, personalizowane karty przedpłacane, proste zasady uczestnictwa, miesięczne i kwartalne rozliczenia targetów, obsługa prawna i księgowa długofalowego projektu. Do tego chwytliwa nazwa programu, prosta obietnica mówiąca językiem korzyści, estetyczne materiały POSM i przepis na dobry program motywacyjny gotowy.

Odpowiadaliśmy za koncepcję, mechanikę i realizację rocznego programu, oraz za kreację i produkcję materiałów wspierających komunikację do sprzedawców.

Z nami opłaca się robić programy od A do Z

KAMPANIA WIZERUNKOWA DLA MARKI DEKORAL

KONKURS INTERNETOWY: STWÓRZ KOLOR WYJĄTKOWY JAK TY!

Konsumenci coraz częściej oczekują indywidualnego podejścia i pełnej personalizacji przekazu. Coraz więcej kampanii topowych marek opiera się na tworzeniu produktu odpowiadającego indywidualnym preferencjom odbiorcy, ale do tej pory żaden z producentów farb nie podjął się tego wyzwania. Prekursorem stała się marka Dekoral, która pomogła swoim konsumentom w stworzeniu niepowtarzalnego i indywidualnego koloru swojej farby do ścian. Zorganizowaliśmy konkurs internetowy bazujący na prostej aplikacji, dzięki której każdy konsument, mógł stworzyć unikalny kolor, nadać mu wyjątkową nazwę i otrzymać swoją autorską spersonalizowaną puszkę farby Dekoral wprost pod drzwi.

Nagrodzonych zostało 100 autorów wyjątkowych kolorów, a jeden z nich został szczególnie wyróżniony. Zostanie wprowadzony do sprzedaży w roku 2018. !eatme odpowiadało za przygotowanie konceptu, kreację, w tym KV kampanii, stronę www, projekt personalizowanej etykiety oraz projekt certyfikatu koloru. A także kompleksową realizację projektu i nadzór prawny.

Ten projekt to dowód na to, że nasze kampanie są zawsze szyte na miarę.

KURKA WOLNA - AKCJA WIZERUNKOWA JAJ Z WOLNEGO WYBIEGU

KUR DE POLOGNE – GOTOWI, DO WYBIEGU, START

Siedem etapów, 1144 kilometrów, 500 miejscowości. Do tego 18 drużyn z elitarnego grona UCI World Teams. Wyścig zapowiadał się wyjątkowo już od samego początku. Takie wydarzenie to wiatr w skrzydłach Kurki Wolnej, która zawsze chce być wszędzie tam, gdzie się dzieje, by być jeszcze bliżej swoich konsumentów.

Mocno wspieraliśmy Kurkę w jej poczynaniach na trasie wyścigu. Ambasadorki marki dopingowały kolarzy, zachęcały fanów do kibicowania, rozdawały gadżety zagrzewające zawodników do walki. Kolorowe chorągiewki, wiatraczki oraz odblaskowe opaski. Działania Kurki nie ograniczyły się tylko do offline’u, ale były również zintensyfikowane w onlinie. Jej posty osiągnęły zasięg prawie pół miliona odbiorców. Były wyświetlane prawie 700 tys. razy, wielokrotnie klikane i lajkowane.

Odpowiadaliśmy za całościową realizację akcji: koncept, kreację i produkcję gadżetów, egzekucję akcji na miejscu, wsparcie w social mediach oraz zakup mediów.

A prawda jest taka, że znamy dużo więcej wybiegów, jak zaistnieć podczas wyjątkowych sportowych wydarzeń.

KAMPANIA WIZERUNKOWA I SPRZEDAŻOWA DEKORAL EMULSJE BIAŁE

DEKORAL. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD BIELI!

Nawet największe dzieło, spektakularne graffiti, wspaniały rysunek, świetna książka, czy wreszcie wspaniała metamorfoza wnętrza, zaczyna się od bieli. To założenie stało się dla nas podstawą do stworzenia dla emulsji białych Dekoral, kampanii WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD BIELI.

Biel stała się głównym bohaterem kreacji. W sumie stworzyliśmy 3 KV, dedykowane poszczególnym grupom wiekowym. Na każdej kreacji centralną część zajmuje biała ściana – przestrzeń dla świeżych pomysłów. W zależności od grupy docelowej, jest ona wypełniona ilustracjami przedstawiającymi możliwości aranżacji wnętrz, oddającymi potrzeby poszczególnych konsumentów. Walory produktowe emulsji białych, ponadczasowość koloru oraz ogrom możliwości aranżacyjnych zostały podkreślone w sposób bardzo prosty, a jednocześnie oryginalny i dostosowany do grupy odbiorców.

Odpowiadaliśmy za koncept kreatywny całej kampanii, kreację KV, jego adaptację na bilbordach, w mediach, prasie i materiałach POS w punktach sprzedaży.

Wszystko zaczyna się z !eatme.

Kampania rekrutacyjna dla WWF

PANDRISER WWF

WWF to organizacja pozarządowa, chroniąca przyrodę i zwierzęta na całym świecie. Aby mogli czynić dobro, potrzebują funduszy przekazanych przez darczyńców. Te z kolei można pozyskać dzięki zmotywowanemu i skutecznemu zespołowi fundriserów. Pomogliśmy WWF Polska pozyskać najcenniejszy zasób jakim są ludzie, którzy swoją codzienną pracą zawalczą o nowych, stałych i lojalnych darczyńców. Naszym zadaniem było wymyślenie i przeprowadzenie oryginalnej akcji rekrutacyjnej, która miała na celu zainteresować udziałem w projekcie bardzo konkretne osoby, te które reprezentują zbiór cech osobowych takich jak zespołowość, zaangażowanie, bezinteresowność, sympatię do ludzi i nieograniczoną miłość do przyrody. W tym celu powstały tajemnicze teasery internetowe, wydarzenia na Facebooku i plakaty rekrutacyjne – umieszczane na przeróżnych portalach oraz wieszane w przestrzeni miejskiej.

Odpowiadaliśmy za koncepcję, kreację, produkcję i zakup mediów do kampanii.

Możemy śmiało powiedzieć, że mamy talent do przyciągania najfajniejszych ludzi.

KAMPANIA PROMOCYJNA DLA MARKI DEKORAL KUCHNIA I ŁAZIENKA

PROMOCJA BUY AND GET: ODBIERZ ZMYWACZKI ZANIM SIĘ ZMYJĄ!

Kampania promocyjna Zmywaczków wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu remontowego. W ramach promocji konsumenci, którzy dokonali zakupu odświeżonego produktu Dekoral Kuchnia i Łazienka, otrzymywali w kasie wyjątkowy gadżet w postaci kuchennych i łazienkowych zmywaków w uroczym opakowaniu z wizerunkiem stworków. Gadżet został zaprojektowany i wyprodukowany od podstaw na potrzeby kampanii. Jego zadaniem było podkreślenie wyjątkowego benefitu produktu Dekoral Kuchnia i Łazienka jakim jest zmywalność i odporność na zabrudzenia, zwłaszcza w pomieszczeniach najbardziej narażonych na plamy takich jak kuchnia i łazienka.

Odpowiadaliśmy za koncepcję, kreację, oraz realizację całej kampanii, w tym produkcję materiałów POSM wspierających komunikację akcji w punktach sprzedaży.

Znamy od kuchni tajniki skutecznej kampanii buy&get. To niezaprzeczalny fakt.

Identyfikacja wizualna

20 LAT MARKI DEKORAL

Świętowanie okrągłych urodzin to nie lada wyzwanie, zwłaszcza dla marki która funkcjonuje w świecie dobrego stylu i designu.

Dekoral, marka wysokiej jakości emulsji kolorowych i białych, chciała podziękować konsumentom za wspólne 20 lat, wzbudzić ich zainteresowanie i zaangażowanie oraz spowodować, że poniesie ich urodzinowa atmosfera.

Z tej okazji powstał stylowy, nieco minimalistyczny KV stworzony z namalowanych ręcznie warstw tortu, w lekkiej stylistyce „hand made”. Warstwy tortu oddające wszystkie 20 nowych wyjątkowych kolorów Dekoral, przy czym u podstaw leżał kolor roku 2018 – black flame, na szczycie wyróżniony kolor konsumenta – wyróżniony róż. Całość zamknęliśmy głównym przekazem kampanii „Dziękujemy za 20 lat zaufania”, zaś body copy odnosiło się bezpośrednio do 20 kolorów stworzonych na 20 urodziny marki z przesłaniem na kolejne wspólne lata. Całą komunikację domykał stworzony przez nas urodzinowy logotyp.

SAMPLING EMPIRYCZNY

SAMPLING DZIKI SAD

Od trzech lat realizujemy z sukcesem samplingi nowości w portfolio Dzikiego Sadu. Roadtourowe akcje samplingowe, stałą ekipą promocyjną, realizowane są podczas ważnych wydarzeń muzycznych i miejskich eventów. Ostatnie dwa sezony team samplingowy był wspierany niestandardowym pojazdem – Automobilem Dzikiego Sadu – stworzonym w kreatywnym warsztacie !eatme na bazie zabytkowego, ponad 50-letniego Mercedesa L319.

Automobil pojawił się również dwa lata z rzędu na Opener Festival jako część stoiska Dzikiego Sadu.

KONKURS

PROMOCJA, ŻE SZOK II

Ten projekt to przykład jak koncept prostej promocji tailor made może stać się platformą komunikacji promocyjnej. Po sukcesie pierwszej edycji przyszła pora na jej drugą odsłonę pod tym samym hasłem lecz z innymi nagrodami – całoroczną pensją i bonami.

SAMPLING EMPIRYCZNY

SAMPLING KRÓLEWSKIE

Sampling lokalnej marki Królewskie, której korzenie sięgają do czasów 70’ był bardzo wymagający pod względem koncepcji, designu i brand experience. Głównym wyzwaniem było przypomnienie rodowitym Warszawiakom, jak smakuje prawdziwe lokalne piwo. Przywołaliśmy klimaty dawnej Warszawy, zarówno dobierając kultowe miejscówki, jak i projektując i produkując sprzęt samplingowy – wózek na bazie starego saturatora, obrandowana kultowa Syrenka, czy wygląd hostess rodem z lat 70’.

DEGUSTACJE DLA KRÓLA WARZYW!

PAN POMIDOR NA TARGACH VEGANMANIA

Jak głosi często ostatnio powtarzane powiedzenie – jesteś tym, co jesz, dlatego jak na prawdziwego króla przystało, Pan Pomidor dba o swoich poddanych serwując im tylko najlepsze dania podczas cyklu targów Veganmania. Odpowiadaliśmy za wizerunek oraz skuteczny trial zup, pierogów i dań jednogarnkowych dedykowanych veganom i vegetarianom.

WSPARCIE SPRZEDAŻY

BĄDŹ PRZY KASIE

Jesteśmy również świetni w skutecznych mechanizmach sprzedażowych dla osób, które dokonują zakupów w DIY. Jest to przykład promocji o bardzo prostej mechanice wspierającej sprzedaż wśród dość złożonej grupy docelowej. Zaszaleć mogliśmy tylko przy tworzeniu kreacji.

SAMPLING EMPIRYCZNY BARDZO

SAMPLING WARKA RADLER

Warka Radler to fajny przykład jak od dużej akcji trialowej przejść do działań high-experiencowych. Z roku na rok realizujemy coraz większe zasięgowo akcje samplingowe, które otrzymują mocniejsze wsparcie w mechanizmach angażujących konsumentów. Testy orzeźwienia czy blind testy nowego, zaskakującego smaku „Ciemne Cytrynowe” prowadzone w naszej kultowej ciemnej cytrynie, czyli Citroenie HY. Ten niestandardowy pojazd został całkowicie odrestaurowany i przebudowany w warsztacie !eatme.

WYZWANIE SMAKU

LETNI TEST ORZEŹWIENIA

W ramach budowania wartości nowego wariantu Warki Radler 0.0 jako lepszej alternatywy dla orzeźwiających napojów wykreowaliśmy mechanizm letniego wyzwania smaku. Podczas akcji konsumenci mieli szansę porównać w blind teście smak cytrynowej Warki Radler ze znanym napojem orzeźwiający o smaku cytrynowym.

Po sukcesie akcji w 2018 r., akcja została powtórzona w sezonie 2019 na o wiele większą skalę. Wyniki testu są jednoznaczne – Warka Radler orzeźwia bardziej!

SAMPLING EMPIRYCZNY

SAMPLING ŻYWIEC BEZALKOHOLOWE 0.0%

Kampania samplingowa 2018 nowości w portfolio marki Żywiec – wariantu bezalkoholowego 0.0% obejmująca główne miasta w Polsce. Głównym zadaniem akcji samplingowej było ogranie nowych momentów konsumpcji.

SAMPLING EMPIRYCZNY

SAMPLING ŻYWIEC SESYJNE IPA

Kampania samplingowa 2018 nowości w portfolio Żywieckich Specjalności – Żywiec IPA. Sampling z udziałem stałych ambasadorów, podróżujących po największych miastach w Polsce, samplujących regularny produkt 0,5 l w szklanej butelce.

!reachme

Jesteśmy w stanie zrealizować akcję w najdalszym zakątku Polski, niezlależnie od jej skali i rozłożenia w czasie

!reachme

!reachme


Posiadamy największą i najbardziej doświadczoną
strukturę terenową w Polsce wyposażoną w zaplecze
logistyczno-magazynowe i chłodnicze

!CALLME

KONTAKT

!callme

Chcesz poznać przepis jak dodać smaku i pikanterii swoim kampaniom trialowym,
prześlij brief lub zadzwoń:

Bartek
CIASTEK

605 587 868

BIURO

Francuska 12A/6
03-906 Warszawa

DANE DO FAKTURY

eComm Nest Sp. z o.o.
Cylichowska 31E
04-769 Warszawa

NIP: 1132990164
REGON: 382033791